We Teach Love: Dersimiz Aşk

Artık dizilere, filmlere kendimi verdiğim zamanlardayım yine. İmkânını buldukça izliyorum. Boş olduğumda hemen önceden sık kullanılanlara eklediğim filmleri indirerek açlığımı gideriyorum. We Teach Love’da onlardan biri. 1 bölümlük bir mini dizi. Film tadında. Pek dizi olarak görmüyorum kendisine film diyeceğim ben.

Baştan çok klasik, kız gelir çöpçatan şirketinden yardım alır, yıllardır sevdiği adamı tavlamaya çalışır falan gibi klişe bir konu geliyor. Ama öyle değil. İlk 10 dakikasına bakıp da kapatmayın sakın. Sağ gösterip sol vuruyor. Çokta detaya girmek istemiyorum, tahminde bulunursunuz çünkü. Bence kesinlikle bir şans verilmeli bu mini diziye. Kurgusunu çok beğendim. İnsanın içinde mutluluk ve hafif bir burukluk bırakıyor. Beğendiğim filmler(mini dizi) arasına girdi şimdiden. Hatta bunu şöyle uzatsalarmış da 16 bölümlük bir dizi yapsalarmış. Allah’ım ne kadar güzel olurdu.

Korece İsmi: 사랑을 가르쳐 드립니다 / Sarangeul Gareuchyeo Deurimnida

Diğer Adı: We Teach Love

Bölüm Sayısı: 1

Tür: Romantik | Komedi

Ülke: Güney Kore

Film Dili: Korece

Yayın Kanalı: MBC

Yayın Tarihi: 2010-Ekim-10

Yarın Süresi: Pazar 23:35

Yönetmen: Seok-jang Kwon

Oyuncular:

Kim Kyu Ri

Ki Tae Young

Yang Jin Woo

Lee Jin Yi  (Kim Kyu Ri)

Kwon Tae Joon (Ki Tae Young)

Chul Woo (Yang Jin Woo)

Konusuna gelince şöyle: Lee Jin Yi saf, çekingen, 12 yıldır bir adama (Chul Woo) âşık çiçekçi bir kızdır. Onu tavlamak için çöpçatan şirketinin başı olan Kwon Tae Joon’dan yardım ister. Bu şirket ise sadece erkeklere çalışmaktadır. Tae Joon başta yardım etmek istemese de sonradan kabul eder ve olaylar başlar. 

Jin Yi: Tek taraflı aşkın en iyi yanı nedir biliyor musun?

İnsanlar karşılıklı sevdiklerinde birbirlerinden daha çok beklentileri olur. Sürekli seninle

uzlaşmasını istersin, sonra kavga edip ayrılırsınız. Ama tek taraflı aşkta sadece karşındaki

insanı sevmekle yetinirsin. Karşındakinin senden beklentisi olmaz… Ama sen o kişinin

başarılı olmasını, sağlıklı ve mutlu yaşamasını, beklersin. Benim aşkımda böyle. 

Jin Yi’den aşkıyla birlikte bir de çiçeklerin anlamını öğreniyoruz.

Sangsahwa

Sangsahwa’nın çiçekleri yaprakları yere bakınca açar. Ne çiçek yaprakları görür ne de yapraklar çiçeği. Bu çiçek kavuşamayan âşıklar anlamında.

 

Dağ lalesi

Ümitsiz aşkın temsilcisi

 

Jabie çiçeği

Beni düşün

 

Hindiba

Aşkımı sana sunuyorum.

Onu sevdiğime dair anılar yalnızca benim beynimde saklı.

9 thoughts on “We Teach Love: Dersimiz Aşk

  1. çok tatlı görünüyolar en çok da çiçek anlamlarına bittim .. :)
    ve asıl yorumumu izledikten sonra yapmayı düşünüyorum :))

      • gerçekten çok güzel ama romantik komedi değil dram resmen :) her bi flim daha izlediğimde bu korelilere daha da hayranlığım artıyo :)

  2. gerçekten güzel bi filmdi kah güldüm kah hüzünlendim ve itiraf etmeliyim ki finalde ağladım, izlemenizi tavsiye ederim..

Bir Cevap Yazın

