Huzur!

Son günlerde sürekli yaptığım şey; ders çalışmak aralarda bir film molası vermek, kitap okumak ve bol bol müzik dinlemek. Mutlu muyum? Evet.  Kesinlikle bana daha iyi geldi bu. Face’de, Twitter’da da pek vakit harcamıyorum. Haftada 2 gün ya giriyorum, ya girmiyorum. Ne kadar bağımlıymışım meğer. Beni çok etkiliyordu, hiçbir şey yapmıyordum Pc başında çöğreklenmekten başka. Kore dizisi bile neredeyse izlemiyorum. Biraz sakin kalmak ve dinlenmek istiyorum. Artık bir çok şey sıkıcı ve boş geliyor. Sıkılıyorum herkesten, her şeyden. Bu buhrandan çıkmanın yollarını arıyorum kendimce.  Herkese tavsiyermdir, uzaklaşa biliyorsanız uzaklaşın! Biraz huzur, sakinlik istiyorum, başka şeyler düşünerek yaşamak istemiyorum. Şehir değiştirmek, farklı insanlar istiyorum! Aslında daha yazmak istediğim çok şey var, ama bundan bile sıkılıyorum doğrusu Acilen farklı şeylere ihtiyacım var.:/

Neredeyse her gün dinlediğim şarkı;

Cem Adrian – Nereye Gidiyorsun

4 thoughts on “Huzur!

Bir Cevap Yazın

