Geçmişimiz geleceğimizin önsözü.

Balancece.wordpress.com

Hayat mı kısa, yoksa biz mi sığamıyoruz? Birini canın acıyacak, ruhun daralacak, parçalara ayrılacak kadar sevmek mı? Bırakacağını bile bile birine bağlanmak mı? Kazığı yiyeceğini bilerek güvenmek mi? Mutsuz olacağını bilerek hadi bir deneyeyim demek mi? Olmayacağını bildiğin halde oldurmak mı? Acı çekmeyi sevmek mi? Mutlu mu olmak? Bağlanmak mı? Sevmek mi? Yoksa inanmadığını bilerek yine de ümit mi etmek? İçine işleyen, kulağını tırmalayarak beynine hücum eden o ‘sesleri’ duymamazlıktan mı gelmek? Beynin mi, kalbin mi? Yapamıyorum bunları işte. Hep bir otokontrol var. Düşün, tart, analiz et, gözlemle. Bazen bir robot olduğumu düşünüyorum. Azıcık hislerimle yola çıkmaya çalışsam hemen frenliyorum kendimi. Kızıyorum, yerden yere vuruyorum. “Sen nasıl böyle düşünürsün, kızım gerizekalı mısın diye?” Olasılıklar bile tedirgin ediyor. Ola da bilir, olmaya da bilir. Ama ihtimali bile yetiyor. İstesem de, çok istesem de ya-pa-mı-yo-rum! Göz ardı edemediğim o kadar şey var ki. Mutlu olmak için ufacık bir ihtimalim bile varsa kendim bile bile yok ediyorum onu. Kasten. Sonu düşünüyorum. Onu, o yıkımı. Hazır değilim buna. Mutlu son yok bunu bile bile lades diyemiyorum işte. Bazen daha güzel şeylere yol açmak için bazı şeylerin yıkılması gerekiyor. Bazı şeyler vardır ki onun sonu taa en başından bellidir. Sonunda her şey yoluna, düzenine girer. Ama şu da var ki canın yanmadan mutlu olamıyorsun. Biliyorum, ama olmuyor. Kimseyi acı çekecek, kendimden vazgeçecek kadar çok sevmek istemiyorum. Böyle bir sevgiyi kaldıramam sanırım. Kalbim ve beynim çatışıp duruyor. Galip hep beynim. Bu çatışma bile yoruyor artık. Her şeye rağmen yalnızlığımı seviyorum. Ne bu hastalık mı, illet mi her ne b*ksa işte. Bırakamıyorum. bunu.

2 thoughts on “Geçmişimiz geleceğimizin önsözü.

  1. aynı ben işte.. aynı. bu geçmez yapışmış kalmış bizde üzgünüm çok dövünüyorum bunun yüzünden. :(((((

Bir Cevap Yazın

