-Nasılsın? +İyi(mi)yim

538712_381224021920027_662087358_n

Belki de uygun deliği bulamamış bir anahtarım. Nereye ait olduğumu bulamayacağım. Belki de sessiz kalacağım, susacağım, nefret edeceğim, bağışlamayacağım, elimi uzatmayacağım, istemeyeceğim, acımayacağım, üzülmeyeceğim, sevmeyeceğim. Belki de insan olmanın özünden sıyrılacağım. Zamanla var olmamış gibi hissetmeye başlayacağım. Hiçbir şey olması gerektiği gibi değil, yakın bile değil. Olanları geri almalarını istemiyorum, bu mümkün de değil. Yaşatılanlar alınamaz. Olanlar değiştirilemez. Ama telafi edilebilir. Ben çocukluğuma da dönmek istemiyorum. Geçmişi de değiştirmek istemiyorum. Olmayacak şeyler peşinde de değilim. İlerisini istiyorum. Bana bahşedilen hayatı ‘yaşamak’ istiyorum. Benim sözlüğümde ki yaşamaktan bahsediyorum. Mucize falan beklediğim yok. Merhamette beklemiyorum. Belki biraz balık hafızalı da olabilirim. İnsanların bana ne yaşattığını, ne yaptığını da unutmuş olabilirim. Ama ne hissettirdiklerini asla unutamam. Sınırların içine hapsolup, sürekli farz etmekten bıktım. Ben farz etmek değil, oldurmak istiyorum. Hayal değil, gerçeği istiyorum.

Bir Cevap Yazın

