Mutluluk?

311145_543874182293562_1262098838_n

Öyle miyiz?

Kime göre, neye göre mutluluk? Sizin mutluluktan anladığınız şey nedir? Peki size göre mutluluk nedir?

Bileyim. Hayır, bileyim ki bende yolunu bulayım.  Çok mu? Korkak olmak istemiyorum artık. ‘’Cesur ol cesur ol!’’ diye telkin ediyorum kendimi. Kadere inanmakla beraber oturup kaderimi beklemek istemiyorum. Yapmak istiyorum. Yeni şeyler, beni mutlu edecek şeyler. Belki çok önemsiz, basit, ufacık. Ama yine de dedim ya; beni mutlu edecek bir şey. Kabullenmek istemiyorum. Bu hayat benim değil. Ömrümü bu ben olarak yaşamak istemiyorum. Neden yapamıyorum bunları? En  âla bir gerzeğim ben. Salağın tekiyim. Mutsuz olduğum halde karşı çıkamıyorum ya, müstahak bu hayat bana. Aferin! Aferin! Aynen böyle devam et…

Artık bu düğüm o hale geldi ki kopmayı bırakın, birleşemeyecek kadar inceldi. Yine de bana mısın demiyor. Ama dur ben yine akıllanmam. Onca şeyin arasında en b*ktan olayları kafama takmıyor muyum? Kızım kendine gel artık. Nefret ettiğin tiplere döndün, dönecen. Silkelen bi.

Hiç bulutlarda yaşayamadım mesela. Sonumu bilmeden, düşünmeden, umarsızca bir gün geçiremedim. Gerçekten geceler zor. Hayır, her şey zor. Ama gece olunca daha da zor arkadaş. Keşke şöyle yalnız başıma çekip gitsem. Tanımadığım insanların olduğu bir yere. Bilmediğim, görmediğim yerlere. Keşfetsem. Mutlu olsam. İyi gelse bana. Bir umut işte benim ki. Sancım var. Ama bu bildiğiniz bir ağrı değil. Tarif edemem. Edecek uygun kelimeyi bulamam. Cafcaflı kelimeler bilmem ben. Ama öyle bir ağrı ki yavaş yavaş öldürüyor beni. Bitiyorum. Tükendim tükeniyorum. Teselli istemiyorum kimseden. Omuza da ihtiyacım yok. Mutlu olmak istiyorum. İstediğim o hayatı yaşamak istiyorum. O kadar. Kendine gelme zamanı artık. Yeni kararlar ve yeni benle karşınızda olacağım…

One thought on “Mutluluk?

  1. evet kime göre neye göre mutluluk bunu bende merak etmiyo değilim… mutlu olabilmek iiçin kendimizin harekete geçmesi lazım… ha gayret yapcaz bişey.

Bir Cevap Yazın

